U ovom postu će biti više riječi o osobinama Rewardical i Localvantia programa kao reklamnog sredstva za preduzetnike.
U prošlom postu sam navela neke od karakteristika ova dva SFI-eva programa. Oba su predviđeni proizvodima i uslugama preduzetnika, ali sa jednom bitnom razlikom, a to je da je Localvantia predviđena isključivo lokalnim radnjama i poslovima (samousluge, restorani, radnje, itd), dok je Rewardical namijenjen preduzetnicima koji žele da svoj proizvod ili uslugu prodaju preko interneta. Rewardical program zahtijeva da prodavac ima svoj jedinstveni sajt ili blog sa instaliranim plugin-om za trgovinu, i koji nije povezan ni sa jednim drugim sajtom ili blogom.
Ono što Rewardical i Localvantia-u čini jedinistvenim je to što su, pored primamljivosti koji RW poeni imaju za kupce, vrlo prisupačni za prodavce. Učešće u programu, čak sama i registracija, je krajnje uprošten i većinom automatizan proces. Nakon što prodavca SFI agent (affiliate) upozna sa programom i odluči se za registraciju, agent mora da pred-registruje radnju prema pravilima programa. Sa završetkom pred-registracije, prodavac će biti upućen na svoju Localvantia ili Rewardical stranicu gdje će kompletirati registraciju dodavanjem detalja relevantnim njegovom poslu, poput kratkog opisa firme ili galerije slika.
Kod oba programa prodavci treba da odaberu visinu učešća u programu po svojim mogućnostima i izboru. Ovo je ujedno i poslednji korak u procesu. Nakon što je registracija gotova, agent koji je odradio pred-registraciju (ili dodijeljeni agent iz lokala, u slučaju da je prvi agent ostavio tu odgovornost drugom agentu) će dalje održavati profil radnje, uz mogućnost prepravke ili dodavanja informacija.
Localvantia je takođe nudi neke jedinstvene povoljnosti kupcu. Samom kupovinom proizvoda i usluga u omiljenim radnjama dobijate Rewardical poene koji se mogu iskoristiti na mnoštvo načina, poput kupovinom proizvoda sa TripleClicks-a, iz neke od radnji sa Rewardical sajta, ili unovčavanje u Bitcoin valuti.
Proces dobijanja Rewardical poena je jednostavan za obje strane. Kupcu su date dvije opcije za to - u radnji ili putem aplikacije na Localvantia sajtu. Ukoliko se odluči da svoje poene preuzme u radnji, kupac će nakon dobijanja računa se ulogovati na Localvantia sajt, potražiti profil radnje u kojoj je trgovao i zatražiti potvrdu kupovine od strane kasira. Nakon toga će kasir preko iste aplikacije potvrditi iznos računa i unošenjem jedinstvene šifre dodijeliti poene kupcu. Za dobijanje poena online, kupac će trebati da sliku računa uploaduje na sajt, nakon čega će prodavac dobiti obaviještenje za potvrdu kupovine. Nakon što je kupovina potvrđena, kupac dobija svoje Rewardical poene, i o tome biti odmah obaviješten.
Što se tiče prodavca, postoje dva metoda naplate učešća. Prvi uključuje manuelnu potvrdu kupovine i naplate učešća za tu kupovinu, a drugi je automatizovana naplata iz računa koji prodavac može postaviti u par koraka sa SFI-em. Naravno, uz oba postoji mogućnost revidiranja svih računa i transakcija. Automatizovani način ne samo da olakšava sam proces isplate, već i smanjuje troškove za prodavca, jer se ne naplaćuje fakturisanje svakog računa pojedinačno.
Uz Rewardical program, kupac svoje poene dobija automatski kupovinom preko sajta i odmah ih može iskoristiti uz neku od ranije navedenih opcija. Na oba sajta kupci imaju dostupne informacije koliko Rewardical poena dobijaju kupovinom u datoj radnji ili za određeni proizvod.
SFI su kao internet marketing eksperti smislili brilijantnu i nadasve povoljnu metodu reklame za preduzetnike. Kao što možete vidjeti na banner-u za Rewardical, trenutno je aktuelna ponuda od 1000 RW poena koji se kupcima novo-registrovanom prodavca SFI dodjeljuju bez ikakvog učešća od strane prodavca - kao vid jedinstvene probe programa za prodavce. Proces registracije je uprošten uz dopuštenu kontrolu od strane prodavca. Što se tiče dodjele poena i učešća, taj dio je takođe krajnje olakšavajuć za prodavca. Procenat učešća je ostavljen prodavcu na izbor, a minimalno iznosi 0.5% za prehrambene radnje, auto-radnje i benzinske pumpe, ili 1% za ostale radnje. Takođe je obezbijeđena i opcija postavljanja računa uz SFI iz koga će naplata teći automatizovano, čime se smanjuju troškovi učešća u programu na minimum. I na kraju, još jedna jedinstvenost Rewardical i Localvantia programa ogleda u tome da uz troškove od nekoliko centi prodavci svoju uslugu čine vidljivom milionima potencijalnih kupaca širom svijeta.
Više informacija o ovim programima možete dobiti na linkovima ispod ili koristeći comment box. Svi komentari su dobrodošli!
Više informacija o ovim programima možete dobiti na linkovima ispod ili koristeći comment box. Svi komentari su dobrodošli!
*******
Ostale programe u ponudi SFI možete videti na sledećim linkovima:
Comments
Post a Comment